Maak kans op 2x vier tickets voor Apenheul

Tagged: 

• Chantal

Lid
    2 december 2025 bij 10:27

Jaaa superleuk!!!

• Baby23451

Lid
    2 december 2025 bij 10:30

Dit zou te gek zijn voor mijn kleine apies die dol zijn op apies!!

• Keezz91

Lid
    2 december 2025 bij 10:33

Wat een heerlijke decemberactie! Apenheul lijkt me zó’n magisch uitje voor ons gezin. De kinderen zijn dol op aapjes en ik zie ze al helemaal glunderend rondlopen tussen alle slingerende vriendjes. 🐒

Een dagje vol verwondering, frisse lucht en qualitytime, precies wat we nodig hebben.

Ik doe heel graag mee!

• Rstepe

Lid
    2 december 2025 bij 10:38

Als kind vond ik de Apenheul erg leuk en het wordt hoog tijd dat ik eens met mijn kinderen ga.

• RuthDeroye

Lid
    2 december 2025 bij 10:41

Wij zijn hier nog nooit geweest en willen dit graag eens ontdekken met ons gezin. In februari verwachten we ons derde kindje, dan kunnen we in de zomer allemaal samen eens gaan en worden de twee oudsten ook nog eens verwend.

• Milusca

Lid
    2 december 2025 bij 10:41

🐒🎁🎅☃️🎄Wat een geweldige actie ik doe heel erg graag mee zeer welkom gezellig met ons gezin ben zeer benieuwd hoe het er is hier nog nooit geweest 🐒🎁🎅☃️🎄

• hollow100

Lid
    2 december 2025 bij 10:44

Gezellig op bezoek met je familie bij je ancestors.

• Marianne

Lid
    2 december 2025 bij 10:45

Ik wil graag naar de Apenheul, want opa Jaap, bij ons bekend als opa apenkop door al zijn gekke bekken moet het daar natuurlijk opnemen tegen de echte apen. Benieuwd wie de beste gekke koppen trekt.

• Ashleyhoog

Lid
    2 december 2025 bij 10:50

Mijn meiden zijn er nog nooit geweest, dus dat zou echt heel gaaf zijn!

• erika

Lid
    2 december 2025 bij 10:54

Deze staat op onze wensenlijst dus we doen graag mee 🙂 hard duimen

• VA88

Lid
    2 december 2025 bij 10:58

Wat ontzettend leuk dat jullie zoveel leuke prijzen weggeven. De apenheul lijkt me extra leuk als opa en oma uit het buitenland op bezoek zijn. Een echt doe-uitje, waar je mooie herinneringen mee maakt. Heel leuk voor de kleintjes om mooie herinneringen met opa en oma mee te maken. 🥰🤗

• Xaviera Jamie

Lid
    2 december 2025 bij 11:04

De kinderen hebben nu Baby Monkey knuffel en zijn dolverliefd op deze eigenwijze knuffel. Wat is er dan leuker om met zijn vieren een kijkje te gaan nemen in de Apenheul in Apeldoorn en in het echt te kijken naar de ondeugende aapjes.

• gerianne1

Lid
    2 december 2025 bij 11:12

Super leuk! Kunnen we met onze 2 kleine (spring)aapjes van 2,5 jaar en bijna 5 jaar kijken naar andere aapjes. 🐒

• Lisamama

Lid
    2 december 2025 bij 11:16

Geweldig met mijn zoontje van 1,5 om heen te gaan en de geluiden van alle aapjes na te doen!!

• Mariska

Lid
    2 december 2025 bij 11:22

Ik zou deze graag willen winnen voor mijn zoontje om samen met opa en oma aapjes te gaan kijken

Pagina 2 van 6

Log in om te reageren.