Maak kans op 2x vier tickets voor Apenheul

Tagged: 

• Maak kans op 2x vier tickets voor Apenheul

Geplaatst door mamaplaats op 2 december 2025 bij 09:30

Dit is dag 2 van de 24 Dagen Voordeelclub! De decembermaand is officieel begonnen en dat vieren we bij Mamaplaats met onze Adventskalender vol leuke verrassingen! Iedere dag tot kerst openen we een nieuw vakje, met een winactie speciaal voor jou. Van knusse gezinsmomenten tot handige musthaves, alles om deze feestmaand nog wat feestelijker te maken. Vandaag maak je kans op…

Een dagje weg met het gezin waarbij iedereen van peuter tot ouder vol verwondering rondloopt? Dan is Apenheul echt een topuitje. Tussen de slingerende aapjes, rustige wandelpaden en speelse ontmoetplekken voelt het alsof je even midden in het oerwoud staat. Perfect voor een frisse neus, veel gelach en een beetje avontuur.

We mogen 2 gezinnen blij maken met 4 tickets voor Apenheul. De tickets zijn te gebruiken tussen 20 maart en 8 november 2026, dus je kunt zelf het perfecte moment kiezen: een zonnige lentedag, een zomeruitje of een gezellige herfstdag.

Zo doe je mee!
    Laat hieronder een reactie achter met waarom jij dit wilt winnen. Meedoen kan tot en met 9 december.

daantje237 antwoordde 9 minuten geleden 80 Leden · 80 Antwoorden
  • 80 Antwoorden
  • Maartje2025

Lid
    2 december 2025 bij 09:33

Geweldig, ik ben er 25 jaar geleden voor het laatst geweest. Toen nog met mijn eigen kinderen. Ik zou er nu graag weer eens naartoe gaan, maar dan met mijn kleinkind!!!

• Sandra

Lid
    2 december 2025 bij 09:36

Het lijkt me super leuk om mijn aapjes hier voor het eerst mee naartoe te nemen 😍😍😍

• Marieke

Lid
    2 december 2025 bij 09:38

Heel leuk om met opa en oma heen te gaan als dank wat ze allemaal voor mij en mijn kinderen doen!

• stooge

Lid
    2 december 2025 bij 09:39

een gezellig dagje uit met de kinderen. de verwondering in de ogen bij het zien van al die leuke aapjes, onbeschrijflijk!

• Nelly

Lid
    2 december 2025 bij 09:42

Gezellig met het gezin een dagje uit, dat wil ik wel. Loot graag mee.

• Laurie

Lid
    2 december 2025 bij 09:44

Super leuk om naar de Apenheul te gaan met mijn man en twee kids van 5 en 2 jaar. Ze vinden het fantastisch om naar een dierentuin te gaan!

• applepie85

Lid
    2 december 2025 bij 09:45

Super leuk om mooie herinneringen te maken met opa en oma die voor het eerst naar Nederland komen om bij hun eerste kleindochter te zijn 🥰

• ManonS

Lid
    2 december 2025 bij 09:47

Lijkt me heel leuk! Ben er met de kids nog nooit geweest, zouden ze geweldig vinden 🐒

• Marinda_1

Lid
    2 december 2025 bij 09:50

Wat zou dat gaaf zijn! Met het hele gezin een dagje er op uit

• Bertha

Lid
    2 december 2025 bij 09:53

Dat lijkt ons superleuk! Daar wil ik heen voor mijn verjaardag! (In de woorden van onze 6 jarige zoon). Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar heb wel altijd een keer gewild.

• Stéphanie

Lid
    2 december 2025 bij 09:54

Zo leuk! Wij houden van aapjes :-). Als kind ben ik een paar keer in de Apenheul geweest naar nog nooit met mijn eigen gezinnetje. Zo heel leuk zijn om mijn goede herinneringen aan de Apenheul met ze te kunnen herbeleven.

• Carlyh

Lid
    2 december 2025 bij 09:54

Leuk een dagje aapjes kijken & samen als gezin herinneringen maken 🤩

• Ashley Lie

Lid
    2 december 2025 bij 10:17

Leuk hier zijn wij nog niet geweest met de kleine man.

• Ilse

Lid
    2 december 2025 bij 10:23

Superleuk om heen te gaan met ons gezinnetje😍

• Lieske4

Lid
    2 december 2025 bij 10:23

Dat lijkt me erg leuk om met mijn man en mijn zoon met zijn gezinnetje heen te gaan! Ons oudste kleinkind zal dat heel leuk vinden!

Pagina 1 van 6

Log in om te reageren.