Win en maak kans op een 3D/4D pretecho bij Pretecho Little One t.w.v. €119

• Win en maak kans op een 3D/4D pretecho bij Pretecho Little One t.w.v. €119

Geplaatst door mamaplaats op 16 december 2025 bij 09:36

Dit is dag 16 van de 24 Dagen Voordeelclub! Iedere dag tot kerst openen we een nieuw vakje, met een winactie speciaal voor jou. Van knusse gezinsmomenten tot handige musthaves, alles om deze feestmaand nog wat feestelijker te maken. Vandaag maak je kans op…

Een 3D pretecho van Pretecho Little One! Ben je zwanger en kun je niet wachten om je baby nóg beter te zien? Dan is deze winactie echt iets voor jou. We mogen namelijk een prachtige 3D/4D pretecho t.w.v. €119 weggeven, een bijzonder moment waarin je jouw kindje van heel dichtbij kunt bewonderen.

Waarom een 3D/4D pretecho zo bijzonder is

Tijdens een 3D-echo worden gedetailleerde foto’s gemaakt van het gezichtje van je baby. Met de 4D-techniek zie je je kindje zelfs live in beweging in een kort filmpje. De sessie duurt ongeveer 25 tot 30 minuten en je ontvangt 4 à 5 foto’s, plus alle beelden veilig via sms. Ligt de baby niet meteen goed? Geen zorgen: er wordt rustig de tijd genomen, en lukt het dan nog niet, dan mag je kosteloos terugkomen voor een nieuwe poging. Zo weet je zeker dat je met mooie herinneringen naar huis gaat.

Zo doe je mee!

Laat hieronder een reactie achter. Meedoen kan tot en met 23 december.

Esther antwoordde 15 uren, 35 minuten geleden 19 Leden · 18 Antwoorden
  • 18 Antwoorden
  • Val88

Lid
    16 december 2025 bij 09:50

Oh, heel leuke verrassing voor mijn vriendin die in verwachting is van haar 1e kindje

• FreyaVerharen

Lid
    16 december 2025 bij 10:09

Heel leuk om mijn kindje straks ook in 3D te kunnen zien! Ik doe graag mee!

• Lisamama

Lid
    16 december 2025 bij 11:02

Geweldig! Ben nu 22 weken en zou dit geweldig vinden om te zien!!

• Erkele013

Lid
    16 december 2025 bij 11:02

Ik doe graag mee, dan kan mijn dochter ook heel leuk haar nieuwe broertje of zusje zien.

• MaroushaS

Lid
    16 december 2025 bij 11:09

Wat een geweldige actie ….na de geslachtbepaling hier gedaan te hebben zou dit natuurlijk geweldig zijn om nog een keer bij onze kleine meid te kijken 💖😍😍

• hollow100

Lid
    16 december 2025 bij 11:53

Dit is een mooi kerstcadeau voor mijn zus.

• Kim

Organisator
    16 december 2025 bij 11:55

❤️

• Tanja

Lid
    16 december 2025 bij 12:02

Deze wil ik graag kado doen aan een vriend van me die zijn eerste kind verwacht

• Deeempjeeee

Lid
    16 december 2025 bij 12:17

Het zou geweldig zijn om onze kleine meid te zien 🩷😍! Zeker omdat het voor ons een spannende tijd is na eerder verlies ✨

• Margotfloor

Lid
    16 december 2025 bij 12:32

O het lijkt me geweldig om naar ons kleine meisje te kijken, kijken of ze op haar broertje lijkt! 🩷🩷

• doggy1

Lid
    16 december 2025 bij 12:56

Doe heel graag mee voor onze pleegzoon en schoondochter die in maart een zoontje verwachten

• Keezz91

Lid
    16 december 2025 bij 13:30

Wat een prachtige winactie! Ik doe graag mee voor een lieve vriendin die zwanger is. Hoe bijzonder zou het zijn om haar (en haar baby) te verrassen met zo’n mooie 3D/4D pretecho 👶 Een herinnering voor het leven. Duimen maar! 🤍

• Ayesha

Lid
    16 december 2025 bij 15:32

Wat mooie winactie! Ik doe graag mee. Hoe bijzonder zou het zijn om hem of haar te zien met zo’n mooie 3D/4D pretecho. Wij moeten nog even aftellen voor de geslacht echo.👶 Duimen🩵🩷

• Xselenae

Lid
    16 december 2025 bij 16:31

Ik doe graag mee! Nu bijna 14 weken zwanger en dit zou geweldig zijn.

• Ilse

Lid
    16 december 2025 bij 16:51

Zou het dolgraag willen winnen voor een vriendin van me die oma word, voor haar dochter te verassen.

Pagina 1 van 2

Log in om te reageren.