Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we... Meer bekijken
OpenbaarVoordeel Clubs
Organisatoren:
Georganiseerd door
Groep Beschrijving
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we fijne kortingscodes en winacties, speciaal voor de Mamaplaats community. Van kleding tot verzorgingsproducten en van babyspullen tot gezinsuitjes: jij krijgt als eerste de inside deals. Deel zelf ook gerust jouw vondsten, want samen besparen is dubbel zo leuk.
Wat een leuke actie, zou dolgraag deze willen winnen voor mezelf, ben nu iets aangekomen en kan goed een nieuwe gaderobe gebruiken en deze nieuwe items mogen daarbij niet ontbreken. Verder koop ik bijna nooit kleding voor mezelf, altijd voor de kinderen, daar mag wel eens verandering in komen, ideaal daarom deze fijne actie!!😊
Ik zou normaal niet aan Primark denken als ik op zoek ben naar klassiekers in natuurlijke materialen zoals een mooie wollen trui of een rok die overal bij past, maar ik vind het absoluut niet erg om mijn mening te herzien!
Zou super leuk zijn om te winnen! Ben er al een tijdje niet geweest. Kan er altijd wel slagen voor de kids en nu ze de nieuwe collectie hebben voor vrouwen, neem ik graag even een kijkje!