MP Voordeelclub
Openbaar Voordeel Clubs
Openbaar Voordeel Clubs
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we... Meer bekijken
Openbaar Voordeel Clubs
Groep Beschrijving
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we fijne kortingscodes en winacties, speciaal voor de Mamaplaats community. Van kleding tot verzorgingsproducten en van babyspullen tot gezinsuitjes: jij krijgt als eerste de inside deals. Deel zelf ook gerust jouw vondsten, want samen besparen is dubbel zo leuk.
Win een Primark giftcard t.w.v. €150,-!
-
Win een Primark giftcard t.w.v. €150,-!
Danielle antwoordde 1 dag, 6 uren geleden 61 Leden · 62 Antwoorden
-
Wauw! Dat zou fantastisch zijn voor mij en mijn 2 dochters 😍🤞🍀
-
Met 4 kinderen in de groei altijd een fijne aanvulling om nog wat toe te voegen aan hun garderobe!
-
Ohhh, wat ziet The Edit er prachtig uit! 😍 Ik ben de laatste tijd vooral bezig met de outfits van de kinderen, dus een kleine garderobe upgrade voor mezelf zou zo welkom zijn. Een zachte knit + een mooie rok = mama die zich eindelijk weer een beetje fabulous voelt 🧡✨ Heel graag maak ik kans op deze giftcard! 🍀
-
Ik ding graag mee. Ik was al op zoek naar nieuwe legging, maar nog niet gevonden. Wie weet heeft Primark iets leuks!
-
Ohhh wow ook ik zou die giftcard heel goed kunnen gebruiken dus ik doe mee!
-
Ah, dat zou perfect zijn! Kinderen groeien uit kleding en dat moet dus altijd vervangen worden. We vergeten alleen vaak onszelf. Nu probeer ik zelf soms nog wel eens wat te kopen, maar dat lukt niet altijd. Daarnaast is mijn partner een extreem lastige. Wil nooit shoppen, heeft zogenaamd niks nodig en wil al helemaaaallll niet mee om te passen. Met zo een giftcard kan ik genoeg variatie inslaan om hem thuis te laten passen. Want thuis zal hij wel moetennnnn passen 😜 En ik ook 😅🙈
-
mooie actie, nieuwe kleding is ieder jaar wel weer nodig dus met het shoptegoed weet ik wel raad
-
Hier komt dat zeker van pas met 6 opgroeiende kinderen 🤩
-
Zou super zijn, dan kan ik er hier een paar flink verwennen
-
Wauw! Slechts 1 keer gewinkeld bij de Primark, vanwege de afstand. Deze collectie zou toch wel een goede reden zijn om nog eens te shoppen bij de Primark!
-
Ik heb nog nooit gewinkeld bij Primark, nu heb ik een reden om er een keertje naar toe te gaan als ik dit mag winnen
Log in om te reageren.