Win! Een luxe wollen outfit van Moalie t.w.v. €152 in jouw favoriete kleur

Tagged: ,

• Win! Een luxe wollen outfit van Moalie t.w.v. €152 in jouw favoriete kleur

Geplaatst door mamaplaats op 3 december 2025 bij 09:44

Dit is dag 3 van de 24 Dagen Voordeelclub! De decembermaand is officieel begonnen en dat vieren we bij Mamaplaats met onze Adventskalender vol leuke verrassingen! Iedere dag tot kerst openen we een nieuw vakje, met een winactie speciaal voor jou. Van knusse gezinsmomenten tot handige musthaves, alles om deze feestmaand nog wat feestelijker te maken. Vandaag maak je kans op…

Eén prachtige wollen outfit van Moalie! Helemaal naar keuze én in één van de vier stijlvolle kleuren: grijs, beige, crème of sage groen.

Waarom jij deze wollen outfit wilt winnen
    De outfits van Moalie worden gemaakt van hoogwaardige wol die ademt, warm houdt én superzacht aanvoelt op de gevoelige huid van je kindje. Wol reguleert de temperatuur van nature: ideaal voor actieve dreumesen die het snel warm of juist koud hebben. Daarnaast staan de kleuren grijs, beige, crème en sage groen bekend om hun rustige, tijdloze look die bij elke stijl past.

Zo doe je mee!
    Laat hieronder een reactie achter! Meedoen kan tot en met 10 december

Kivel antwoordde 6 uren, 59 minuten geleden 50 Leden · 51 Antwoorden
  • 51 Antwoorden
  • sannejula

Lid
    3 december 2025 bij 09:45

Oohh jaa! Ik houd van wollen items! Wij doen graag mee voor de kleur sage groen!

• Kim

Organisator
    3 december 2025 bij 09:46

Oehhh dit wil ik in beige! 💛

• Linda

Lid
    3 december 2025 bij 09:49

Heeerlijk warm! Sage groen heeft onze voorkeur!

• lauracitroen88

Lid
    3 december 2025 bij 09:53

Zou super zijn om te winnen! Wij hebben nog niet zoveel van wol, ja paar truitjes maar lijkt me heerlijk dit. Graag de kleur beige!

• HoiVeerle

Lid
    3 december 2025 bij 09:53

Super fijn om wollen outfits te hebben voor een baby’tje die in de winter geboren wordt! Groen heeft mijn voorkeur

• RuthDeroye

Lid
    3 december 2025 bij 09:55

Ons derde kindje komt eraan in februari, dus dit zou ideaal zijn. Lekker warm! De kleur: sage groen spreekt me het meeste aan.

• AniekVS

Lid
    3 december 2025 bij 10:00

Jaa lijkt mij heeerlijk voor ons kleintje. In de kleur sage groen 🥰

• Dit antwoord is gewijzigd 1 dag, 19 uren geleden door  AniekVS.
  • Keezz91

Lid
    3 december 2025 bij 10:01

Wat een heerlijke prijs voor deze knusse decemberdagen! Ik zie mijn kleintje al helemaal stralen in zo’n zachte, wollen Moalie-outfit. Warm, comfy en perfect om in rond te ontdekken.

Beige zou hier zó prachtig staan: rustig, tijdloos en met alles te combineren. Ik doe heel graag mee!🎄✨

• Maartje2025

Lid
    3 december 2025 bij 10:11

Wat een prachtige set, zo stijlvol en comfortabel voor deze winterperiode! Ik waag een kans en ga voor de kleur sage groen.

• MandyRonda

Lid
    3 december 2025 bij 10:13

DOL op WOLletjes 😍 Met een kerstkindje op komst zou ik ons 2e ventje dolgraag al vanaf de start in de wol steken, zeker met dit mooie merk, in de warme kleur Sienna. Het outfitje op deze foto is zelfs met 10% cashmere. 🥰 Wat een bofkonten die kleintjes!

• ZonnigBrabant

Lid
    3 december 2025 bij 10:13

Wow wat een mooie outfit! Mijn dreumesje Otis heeft nog geen kleding van dit fijne materiaal, maar dit lijkt me geweldig! Ik vind de kleur sage groen het mooist, maar eigenlijk zijn ze allevier prachtig.

• Kimmeling

Lid
    3 december 2025 bij 10:18

Heerlijk, wij doen graag mee voor de sage groen🥰

• Baby23451

Lid
    3 december 2025 bij 10:20

Heerlijk voor onze kleine man!

• Baby23451

Lid
      3 december 2025 bij 10:27

De kleur sage groen zal hem fantastisch staan!

• rodijkstra

Lid
    3 december 2025 bij 10:30

Oooh wat heerlijk voor onze dochter! ❤️

• Mamavan2boys

Lid
    3 december 2025 bij 10:32

Jaaa ik doe mee love wol

Pagina 1 van 4

Log in om te reageren.