MP Voordeelclub
Openbaar Voordeel Clubs
Openbaar Voordeel Clubs
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we... Meer bekijken
Openbaar Voordeel Clubs
Groep Beschrijving
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we fijne kortingscodes en winacties, speciaal voor de Mamaplaats community. Van kleding tot verzorgingsproducten en van babyspullen tot gezinsuitjes: jij krijgt als eerste de inside deals. Deel zelf ook gerust jouw vondsten, want samen besparen is dubbel zo leuk.
Win een instax mini LiPlay+™️ camera + fotopapier t.w.v. €219,99!
Tagged: 24dagenvoordeelclub, adventskalender, winactie
-
Win een instax mini LiPlay+™️ camera + fotopapier t.w.v. €219,99!
Kivel antwoordde 7 uren, 56 minuten geleden 90 Leden · 92 Antwoorden
-
Dit is echt een fantastische winactie! Ik zou het zo leuk vinden om een hele fotowand te maken met alle familieleden zodat onze zoon veel mooie herinneringen kan vastleggen en telkens opnieuw kan herbeleven als hij hier naar kijkt!
-
Ik denk dat je met zo’n camera geweldige momenten vastlegt en hoe gaaf is het dan dat die niet ergens op je telefoon verdwijnen maar echt uitgeprint worden!
Ik doe dus heel graag mee zodat ik ook mooie momenten meteen kan uitprinten.
-
Ohhh… 😍 Dat zou echt meer dan een geweldig verjaardags- of kerstcadeau zijn voor mijn dochter! 💝 Ze wordt op 22 december 14 jr en zou zooo graag een echte camera willen om foto’s te maken ipv met haar mobiele telefoon. En met deze geweldige camera kan ze zelfs ook nog de foto’s gelijk uitprinten. Wat zou dat een grote verrassing zijn 💝🍀🥰
-
Wat gaaf doe graag mee📸🍀 ons zoontje is gek op foto’s kijken en zeker wat ik van hem maak. Maar nu kan die ze zelfs daarna ook vast houden📸✨️🍀 nog veel leuker
-
Super leuk voor onze oudste (en onszelf) dat er fijn foto’s gemaakt (en afgedrukt) kunnen worden zonder dat daar een mobiel bij aan te pas hoeft te komen 🥰
-
Ben zo gek op fotos maken van de kids, ze worden zo snel oud.
Zon camera is een droomprijs voor ons en vooral omdat je ze zo kan uitprinten idiaal
Zou een gat in de lucht springen
17 december is mijn dochter jarig
Nu duimen klik klik klik klik
-
Dit lijkt mij echt zó geweldig! Kunnen de foto’s gelijk in de boeken worden geplakt. Zo’n leuke herinnering!!
-
Ik doe graag mee omdat ik het leuk vind om dagboekjes bij te houden voor dagjes weg en vakanties. Hoe leuk is het om er dan meteen foto’s bij te kunnen plakken? 🤩
-
Dit zou geweldig zijn om onze herinneringen in mooi Zweden vast te leggen🦌
-
Zo fijn om meteen foto’s geprint te hebben. Zo worden herinneringen tastbaar. Ik maak graag kans
-
Ik wil deze graag winnen om tastbare herinneringen, ook die op mijn mobiel (en dus niet zo tastbaar) te koesteren
-
Wat een gave winactie! Ik doe graag mee om mooie herinneringen vast te leggen van ons gezin. Verjaardagen, sinterklaas, vakantie en de eerste x momenten van onze jongste zoon van 4 maanden 😁
-
Handig om foto’s meteen op papier te kunnen delen, zal het graag in beige willen winnen
-
Wat een geweldige winactie, als een mama die veel foto’s maakt (maar vervolgens vergeet uit te printen), zal dit super goed uitkomen 😍
-
Heel graag! 😍 Ik ben dol op foto’s maken van mijn gezin. 👨👩👦❤ Ik zou graag met deze camera herinneringen vast leggen. 🤗 Prachtig cadeau 🎁🎄
Log in om te reageren.