MP Voordeelclub
Openbaar Voordeel Clubs
Openbaar Voordeel Clubs
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we... Meer bekijken
Openbaar Voordeel Clubs
Groep Beschrijving
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we fijne kortingscodes en winacties, speciaal voor de Mamaplaats community. Van kleding tot verzorgingsproducten en van babyspullen tot gezinsuitjes: jij krijgt als eerste de inside deals. Deel zelf ook gerust jouw vondsten, want samen besparen is dubbel zo leuk.
Win een instax mini LiPlay+™️ camera + fotopapier t.w.v. €219,99!
Tagged: 24dagenvoordeelclub, adventskalender, winactie
-
Win een instax mini LiPlay+™️ camera + fotopapier t.w.v. €219,99!
Kivel antwoordde 8 uren, 7 minuten geleden 90 Leden · 92 Antwoorden
-
Wauw wat een super leuke winactie! Geweldig om de foto’s meteen op te kunnen hangen. Zo worden herinneringen meteen tastbaar 😍!
-
Wat een geweldige camera! De instax mini LiPlay+™️ lijkt me echt het perfecte cadeau voor mijn moeder van 85. Ze is nog steeds ongelooflijk creatief en weet elk klein moment bijzonder te maken. Het zou mooi zijn als ze haar herinneringen meteen kan vastleggen en uitprinten, zodat ze die direct kan bewaren of doorgeven. Mijn moeder verwerkt de prachtigste foto’s en schilderijtjes tot mooie kunstwerken en kaarten.
Wat een prachtig cadeau zou dit zijn.
-
Wat onwijs leuk! Alle kostbare momenten en gebeurtenissen met onze meiden kunnen vastleggen en meteen onze favorieten afdrukken🩷 Toch leuker dan alleen een foto op je telefoon!
-
Dat gun ik graag een vriendin, door ziekte is ze erg beperkt geraakt. Maar ze probeert met fotografie kleine geniet momentjes vast te leggen. Wat zou het fijn zijn voor haar om het op zo’n makkelijke manier vast te kunnen leggen zodat je thuis snel resultaat hebt
-
Dat gun ik een vriendin die door ziekte beperkt is en veel activiteiten is kwijt geraakt, toch vind ze het fijn om kleine geniet momenten en mooie dingen in de natuur vast te leggen. Daarom gun ik haar dit lichtpuntje.
-
Super Leuk 😍 Dan kan je de foto’s ook gelijk inlijsten en een mooie collage maken. Vooral van mijn kleinkinderen en zeker mis ik de ‘gewone’ foto’s die ik in lijstjes kan doen en op kan hangen.
-
Wat super leuk! Onze kinderen zijn gek op fotograferen. Zullen ze wel van mijn vader hebben, die was vroeger amateurfotograaf. Dus ik zou ze hier heel graag mee verblijden. Kunnen ze samen met hun opa gaan oefenen 🥰
-
Die zou ik heel graag willen winnen! Mijn drie dochters zijn hier al heel lang om aan het vragen. Dat zou heel gaaf voor onder de kerstboom zijn
-
Super leuk! 🤩 Zo kan ik de foto’s die ik van mijn kleine maak gelijk overal ophangen en in (ouderwets) fotoboek plakken!
-
Wat een geweldige winactie! 📸✨
De instax mini LiPlay+ lijkt me zó leuk om al die kleine, spontane gezinsmomentjes vast te leggen. Van rommelige zondagmorgens tot stranddagen vol zandhandjes. Hoe mooi om die herinneringen meteen in je handen te hebben. 💛
Ik doe heel graag mee!
-
Gewoon simpel, omdat foto’s maken erg leuk is en met deze kan je meteen printen, daardoor is een fotoboek bijhouden veel gemakkelijker 🤩
-
Lijkt mij heel leuk om te gebruiken voor onze vakantie in Indonesië komend jaar April! 😍
-
Deze zou perfect zijn voor onze reis van 3 maanden naar Azië eind december. Nog even op de valreep voor onze dochter naar de basisschool gaat en zij een kleine broer of zus erbij mag verwelkomen.
-
Deze zou ik heel graag winnen! Ik heb zoooo veel foto’s op mijn telefoon staan, maar nooit tijd om een mooi fotoboek te maken. Onze 1e dochter heeft nog wat fotoboeken, de 2e zoon maar tot hij 1 jaar is en de 3e zoon helaas nog helemaal geen geprinte foto’s. Dat gaat zeker veranderen met deze mooie camera!
-
Heel graag! Ik print te weinig foto’s… goede voornemens in 2026! Yes please perfect cadeau (voor m’n fam) onder de boom! Heeft iedereen wat aan 🎁🎄 liefde voor herinneringen sparen
Log in om te reageren.