MP Voordeelclub
Openbaar Voordeel Clubs
Openbaar Voordeel Clubs
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we... Meer bekijken
Openbaar Voordeel Clubs
Groep Beschrijving
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we fijne kortingscodes en winacties, speciaal voor de Mamaplaats community. Van kleding tot verzorgingsproducten en van babyspullen tot gezinsuitjes: jij krijgt als eerste de inside deals. Deel zelf ook gerust jouw vondsten, want samen besparen is dubbel zo leuk.
Win een instax mini LiPlay+™️ camera + fotopapier t.w.v. €219,99!
Tagged: 24dagenvoordeelclub, adventskalender, winactie
-
Win een instax mini LiPlay+™️ camera + fotopapier t.w.v. €219,99!
Kivel antwoordde 8 uren, 22 minuten geleden 90 Leden · 92 Antwoorden
-
Wat een leuke prijs
Om de feestdagen vast te leggen met afgedrukte foto’s
-
Daar zouden wij hier allemaal super blij mee zijn en ook allemaal gebruiken
-
Mijn dochter heeft er een gevraagd voor Sinterklaas. Moest ze de super de luxe versie voor kerst kunnen krijgen zou ze super blij zijn
-
De mooiste en leukste momenten leg ik graag vast, maar ik laat ook mijn kinderen graag foto’s maken. Ik vind het fantastisch om te zien waar hun oog naar uitgaat en ben erg fan, van de direct resultaat formule. Toch heel wat leuker dan online door foto’s scrollen.
-
Zou deze dolgraag willen winnen, na mijn scheiding heb ik geen enkele foto meer, zo kan ik er eindelijk maken en houden, zo mooi lijkt me dat en te beginnen met de kinderen en de mooie momenten die ik nu weer kan maken!!😊
-
ideaal om leuke momenten mee vast te leggen en hiermee blijven ze niet alleen op je telefoon staan maar heb je ze meteen in je hand
-
Wat ontzettend tof om een foto te maken met opa en oma en die meteen achter te kunnen laten bij ze 💝
-
Super leuk om snel een herinnering vast te leggen en ook gelijk te printen om te delen met geliefde mensen.
-
Alles rondom onze newborn op de foto zetten, zou geweldig zijn!
-
Lekker compact om mee te nemen op vakantie of op uitstap. En ideaal voor de gekke nonkels vast te leggen op het volgende familiefeest!
-
Wat lijkt mij het fijn om met deze compacte camera om in ons toch al hectische leventje mooie en leuke momenten van ons gezin op foto’s te zetten en af te drukken want jeetje wat vliegt de tijd voorbij. Voor je het weet zijn ze groot en weet je bijna niks meer van die tijd, maar misschien hebben we dan dankzij deze mooie prijs een tastbare herinnering aan de tijd van toen en kunnen we dan later met weemoed terug denken aan de kinderjaren van de Kids….
-
Oh die zou ik graag voor mijn zoon met Down willen hebben, hij vindt het leuk om foto’s te maken met zijn telefoon maar die kan je natuurlijk niet meteen afdrukken. En de foto’s verdwijnen op de een of andere manier ook van zijn telefoon😮🙏
-
Zou deze heel graag willen winnen om alledaagse momenten met mijn kleintje vast te kunnen leggen én die je ook direct bij je hebt om te bewaren.
-
Super toffe camera📸! En die kleurtjes😍! Al héél lang bovenaan mijn verlanglijstje, zo’n camera. Ik zou hem overal mee naar toe nemen en momenten met de kids fotograferen. En een mooie collage van de printjes voor in huis maken.
Log in om te reageren.