MP Voordeelclub
Openbaar Voordeel Clubs
Openbaar Voordeel Clubs
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we... Meer bekijken
Openbaar Voordeel Clubs
Groep Beschrijving
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we fijne kortingscodes en winacties, speciaal voor de Mamaplaats community. Van kleding tot verzorgingsproducten en van babyspullen tot gezinsuitjes: jij krijgt als eerste de inside deals. Deel zelf ook gerust jouw vondsten, want samen besparen is dubbel zo leuk.
Win een instax mini LiPlay+™️ camera + fotopapier t.w.v. €219,99!
Tagged: 24dagenvoordeelclub, adventskalender, winactie
-
Win een instax mini LiPlay+™️ camera + fotopapier t.w.v. €219,99!
Kivel antwoordde 8 uren, 22 minuten geleden 90 Leden · 92 Antwoorden
-
Dat ene moment, dat onverwacht een fijne herinnering wordt… Ik vind dat toch een soort van romantiek; iets vastleggen en het ook meteen kunnen printen en evt. delen/geven. En dan de foto een plekje geven, waardoor je iedere dag weer even terugdenkt aan dat ene moment.
-
Het maken van herinneringen en deze vastleggen voor later is het leukste dat er is. Ik maak graag een kans op deze camera!
-
Amai hoe zalig zou dat zijn om alle mooie momenten vast te leggen met ons gezinnetje 🥰
-
ideaal voor de vakantie naar thailand. mooi compact cameraatje om snel onvergetelijke geluksmomentjes vast te leggen
-
Leuk om de opa’s en oma’s direct een leuke foto te kunnen meegeven. Foto’s in appjes zijn te “nieuwerwets”.
-
Zo tof! Mijn dochter’s wens al een aantal jaartjes. Nu heeft ze er wel echt de leeftijd voor 😉
-
Wat een top actie. Zou leuk cadeautje zijn voor onze Max, die zijn eerste stapjes in de fotowereld zet als kleine amateur. #eindelijkmijnGSMterug#
-
Jaaaaa, super.
Zou ontzettend leuk cadeau zijn voor mijn neefje. (16 jaar, maar nog steeds mijn neefje).
Hij kan dan foto’s maken en deze dan meteen afdrukken. In plaats van alles op de telefoon, waar je vervolgens niks mee doent
-
Wat een onwijs leuke camera en ideaal dat dit een hybride Instax is, dan hoef je niet perse foto’s af te drukken én kun je veel meer foto’s maken. Zo leuk om mijn dochter mee blij te maken. Ik ga duimen!
-
Lijkt mij leuk om er foto’s mee te maken van de ontwikkeling van ons kleinkind.
Ik denk dat dit handiger is dan op mijn telefoon en ik hoop dat de foto’s prachtiger zijn dan die van mijn telefoon.
-
Ik zou deze graag willen winnen! Het lijkt me hee leuk als je een foto meteen kunt printen en kunt uitdelen!
-
Ik mis mezelf altijd op ‘gezinsfoto’s’ dus die dubbele lens is hier wel welkom. De cliché dat alles zo snel gaat blijkt ook helemaal waar. Het hoge stemmetje van mijn zoontje bij de foto’s met bolle wangen wil ik graag als herinnering voor wanneer hij later de baard in de keel heeft
😅
-
Wat zou deze leuk zijn om onze mooiste herinneringen te bewaren! 🥰
-
Heel graag zou mijn zoontje deze willen winnen. Hij heeft een digitale camera en maakt heel graag foto’s.
In februari krijgen wij er een derde kindje bij, dat kunnen we meteen al de nieuwe familiemomenten vastleggen ❤️
Log in om te reageren.