MP Voordeelclub
Openbaar Voordeel Clubs
Openbaar Voordeel Clubs
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we... Meer bekijken
Openbaar Voordeel Clubs
Groep Beschrijving
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we fijne kortingscodes en winacties, speciaal voor de Mamaplaats community. Van kleding tot verzorgingsproducten en van babyspullen tot gezinsuitjes: jij krijgt als eerste de inside deals. Deel zelf ook gerust jouw vondsten, want samen besparen is dubbel zo leuk.
Win een instax mini LiPlay+™️ camera + fotopapier t.w.v. €219,99!
Tagged: 24dagenvoordeelclub, adventskalender, winactie
-
Win een instax mini LiPlay+™️ camera + fotopapier t.w.v. €219,99!
Kivel antwoordde 8 uren, 7 minuten geleden 90 Leden · 92 Antwoorden
-
Zo leuk om al die leuke foto’s gewoon direct te kunnen uitprinten ipv ze allemaal op je telefoon te laten staan! Zou mn zoon later leuk door zijn fotoboek kunnen bladeren 🥰
-
Dit zou super leuk zijn. Dan kan ik mooie foto’s maken van mijn 2 kleine zoontjes 🙂
-
Wauww! Die zou ik heel graag winnen om mooie momenten van onze dochters vast te leggen😍
-
Wauw dat is een mooi kado
Dat ziet mijn kind ook echt zo
Een picture hier een kiek daae
Ja mam zeg het maar
Hopelijk kunnen we er meteen in Parijs van genieten
Dat zou geweldig zijn
Liefs
-
Dit zou helemaal geweldig zijn voor de meiden. Ikzelf maak heel veel foto’s, en de meiden zouden dit nu graag ook zelf willen doen. Direct printen maakt het dan nog net wat leuker dan wat ik allemaal doe nu 🥰
-
Wat een gave winactie en dit zou echt een super verjaardagscadeau voor onze oudste zoon van bijna 5 jaar zijn. Hij is echt helemaal gek van foto’s maken, dus wij duimen voor onze kleine man. 🩵
Nog een extra mooie bijkomstigheid is dat de kleine man dan onze bruiloft mooi kan vastleggen. 💍
Win-win situatie!
-
Dit antwoord is gewijzigd 3 dagen, 18 uren geleden door
gerianne1.
-
Dit antwoord is gewijzigd 3 dagen, 18 uren geleden door
-
Ik zou deze graag winnen voor de vele foto’s die in ons gezin gemaakt worden. Dan kan ik ze voortaan gelijk inplakken in plaats van een keer per jaar een heleboel.
-
Met 2 prachtige dochters van 1 en 4 staat natuurlijk mijn hele telefoon vol mooie, leuke, gekke foto’s. Hoe leuk én handig zou het zijn om deze meteen te kunnen printen en op te plakken voor een blijvende herinnering 😍
-
Oh wauw! Met nog een kleintje op komst zullen er de komende tijd weer heel veel foto’s worden gemaakt. Zo’n handige camera lijkt me fantastisch!
-
Dit zou zo leuk zijn voor de spontane momentjes die nu vaak voorbijgaan… en de tieners krijg ik echt niet meer op de foto, moet echt snel/bijna stiekem;)
-
Ik doe super graag mee aan deze winactie! De Instax Mini Liplay zou ik vooral gebruiken om alle gekke, lieve en soms een tikkeltje rare momenten van mijn zoontje vast te leggen, zodat we later samen kunnen lachen om zijn grappige gezichten, rare dansmoves en al die momenten waarop hij zich voordoet alsof hij de baas van het huis is. Het winnen van deze camera zou niet alleen mijn dag een enorme glimlach geven, maar ook zorgen voor een eindeloze stroom aan hilarische foto’s en herinneringen die we voor altijd kunnen koesteren 😄📸💛
-
Dit zou wel heel vet zijn om te winnen! Ik doe zeker graag mee.
Log in om te reageren.