Win een instax mini LiPlay+™️ camera + fotopapier t.w.v. €219,99!

• Win een instax mini LiPlay+™️ camera + fotopapier t.w.v. €219,99!

Geplaatst door mamaplaats op 1 december 2025 bij 09:51

De instax mini LiPlay+™️ ! Met deze compacte en stijlvolle camera maakt niet alleen de leukste instant foto’s, maar print ze ook direct uit. En dat niet alleen: je kunt zelfs foto’s vanaf je telefoon printen én geluid opnemen bij je foto’s. Zo worden herinneringen nog persoonlijker.

De perfecte camera voor elk gezin
    Of het nu gaat om een dagje strand, een kinderfeestje, vakantie of gewoon een gezellige zondag thuis: de instax mini LiPlay+™️ past met gemak in je tas en is altijd klaar om het moment vast te leggen. Dankzij de hybride functie kun je kiezen: maak een foto met de camera of print er eentje van je telefoon. En extra fijn: door de dubbele camera’s kan eindelijk iedereen op de foto, zelfs mama! Met de stijlvolle kleuren Midnight Blue en Sand Beige is er altijd een variant die perfect bij jullie gezin past.

Zo doe je mee!
    Laat hieronder een reactie achter en laat weten waarom jij kans wilt maken! Meedoen kan tot en met 7 december.

Kivel antwoordde 7 uren, 36 minuten geleden 90 Leden · 92 Antwoorden
  • 92 Antwoorden
  • Stéphanie

Lid
    1 december 2025 bij 09:54

Wij gaan volgend jaar een mooie reis naar Canada maken met onze 2 kids en dit zou een geweldige manier zijn voor onze kinderen om onze reis vast te leggen 🙂

• Dit antwoord is gewijzigd 3 dagen, 19 uren geleden door  Stéphanie.
    • Sandra

Lid
      1 december 2025 bij 10:04

ik zou hem zo graag willen winnen, deze camera kan ik dan makkelijk gebruiken in mijn rolstoel

zo onwijs leuk , ik ga duimen en hopen

• melissa

Lid
    1 december 2025 bij 10:03

Dit is zo leuk om alles vast te leggen en de foto’s en ook op te hangen op de kinderkamers!

• Yvette Van Hout – Roelofs

Lid
    1 december 2025 bij 10:16

Dan kan ik mn boys leuk vastleggen 🥰

• VA88

Lid
    1 december 2025 bij 10:16

Wat superleuk! 😍 Altijd zoveel foto’s op de telefoon, maar niets echt afgedrukt 🙈 Dit zou fantastisch zijn om foto’s gewoon direct af te drukken en gelijk leuke collages mee te maken 🥰🤗 Ik doe heel graag mee omdat ik mijn kinderen ook een huis vol foto’s gun (en niet zo saai als nu)❤️

• Dominique

Lid
    1 december 2025 bij 10:19

O dat zou echt een top cadeau zijn voor ons hele gezin!

• EsBerk

Lid
    1 december 2025 bij 10:23

Ik hou van polaroid foto’s! Hoe leuk om de mooie momenten van het gezin en de familie vast te leggen en direct uit te kunnen delen!

• Maartje2025

Lid
    1 december 2025 bij 10:27

Wow…als kersverse oma is dit natuurlijk een geweldige kado voor mij….eindelijk weer eens echte foto’s in mijn handen en huis, wat een geweldig leuke prijs is dit!!!

• Kim

Organisator
    1 december 2025 bij 10:31

😍

• Nelly

Lid
    1 december 2025 bij 10:48

Superleuk en handig compact. Loot graag mee.

• Baby23451

Lid
    1 december 2025 bij 10:50

Ohhh deze prijs zou echt te gek zijn. Als trotse mama van 2 hele lieve en knappe kindjes (dat zegt natuurlijk iedere mama) doe ik natuurlijk niets liever dan de hele dag foto’s maken van deze 2 knapperts. Met deze prijs wordt dat nog leuker en kan ik de leukste foto’s ook meteen afdrukken. Ik ga heel hard duimen!

• HoiVeerle

Lid
    1 december 2025 bij 10:52

Om mooie foto’s te maken van mijn dochter die in december geboren wordt!

• thom79

Lid
    1 december 2025 bij 10:54

Lijkt me echt geweldig leuk kado voor mijn verjaardag zodat we met de kerst foto’s kunnen maken van de kids, ben gek op dit soort gadgets!

• Laurie

Lid
    1 december 2025 bij 10:54

Heel leuk! Vooral dat je ze gelijk kan printen. Leuke foto’s genoeg maar het laten afdrukken is kennelijk teveel werk maar met dit mooie toestel heb ik geen excuus meer 🙂

• Leena

Lid
    1 december 2025 bij 10:55

Oh wauw, wat gaaf is dit! Dit zou echt super zijn om mijn fotografie hobby weer een nieuw leven in te blazen.

• Brenda

Lid
    1 december 2025 bij 10:56

Wow die zou ik graag winnen! Foto’s maken van de kids samen met onze nieuwe puppy! Samen herinneringen maken 😉

Pagina 1 van 7

Log in om te reageren.