WIN! Een giftcard voor jouw eigen unieke Birth Bear t.w.v €139,95!

• WIN! Een giftcard voor jouw eigen unieke Birth Bear t.w.v €139,95!

Geplaatst door mamaplaats op 17 december 2025 bij 09:20

Dit is dag 17 van de 24 Dagen Voordeelclub! De decembermaand is officieel begonnen en dat vieren we bij Mamaplaats met onze Adventskalender vol leuke verrassingen! Iedere dag tot kerst openen we een nieuw vakje, met een winactie speciaal voor jou. Van knusse gezinsmomenten tot handige musthaves, alles om deze feestmaand nog wat feestelijker te maken. Vandaag maak je kans op…

Een giftcard voor jouw eigen unieke Birth Bear! De geboorte van je kind… het blijft één van die momenten die je nooit meer vergeet. Dat kleine lijfje, dat gewicht in je armen, je zou het het liefst voor altijd willen bewaren. Precies dat maakt Birth Bear zo bijzonder. En het leukste? Jij kunt er nu eentje winnen!

Wat kun je precies winnen?

Wij mogen één Giftcard weggeven voor een volledige Birth Bear ter waarde van €139,95. Je krijgt de Giftcard thuisgestuurd in een mooie verpakking, inclusief een unieke code waarmee je binnen 24 maanden je eigen Birth Bear kunt bestellen.

Zo doe je mee!

Laat hieronder een reactie achter. Meedoen kan tot en met 24 december.

Esther antwoordde 5 uren, 47 minuten geleden 67 Leden · 67 Antwoorden
  • 67 Antwoorden
  • Alida

Lid
    17 december 2025 bij 09:23

Wat een mooi idee! In januari wordt onze kleine meid geboren. Lijkt me een prachtige beer!

• chantal-dekker

Lid
    17 december 2025 bij 09:28

Wauw ja dat zou een super prijs zijn. Onze tweede bevalling is helaas niet verlopen zoals we hoopte ( hij is gehaald met een spoed keizersnee met 32 weken en in de couveuse beland)

• Maartje2025

Lid
    17 december 2025 bij 09:29

Wat een leuk, uniek kado!! Ik doe graag mee!!

• sannejula

Lid
    17 december 2025 bij 09:34

Wauw wat een mooie prijs! Deze zou ik graag willen winnen voor onze zoon Bren!

• GreetDB

Lid
    17 december 2025 bij 09:37

Voor Bert die 28 januari jarig is…. zo leuk 🙂

• loreley1

Lid

Ik doe ook graag mee! wat een prachtig idee! 😍

• Marleendj

Lid

Super leuk! Ik doe graag mee voor onze kleine man die net 1 week oud is 🩵

• VA88

Lid
    17 december 2025 bij 09:38

Wow 😍 wat een mooi aandenken 🤗🥰 dat kleine lijfje is inmiddels flink gegroeid ❤️ hoe mooi om weer te kunnen zien en voelen hoe klein hij eigenlijk was 😍 Ik doe heel graag mee 🤗🥰

• Sanne-D

Lid
    17 december 2025 bij 09:38

Deze zou ik graag winnen!

• MarliesSiebe

Lid
    17 december 2025 bij 09:39

Dit lijkt mij zo bijzonder, wat een mooie prijs 💙

• Suus

Lid
    17 december 2025 bij 09:39

Ik loot weer graag mee!

• RuthDeroye

Lid
    17 december 2025 bij 09:59

Ik doe graag mee voor een mooie herinnering aan de geboorte van ons derde kindje in februari 2026.

• Brenda

Lid
    17 december 2025 bij 10:06

Heel graag, een mooie herinnering!

• Nelly

Lid
    17 december 2025 bij 10:09

Ik wil deze wel winnen.

• MammavanAaron

Lid
    17 december 2025 bij 10:20

Wauw! Ik heb de 🐻 gezien en wat zijn ze prachtig! Voor ons eerste zoontje hebben we er ook een, en ik vind hem zo mooi! 🥰 Ik zou graag mee doen voor deze giftcard. Leuk om weg te geen aan vrienden of misschien straks wel voor de tweede kindje 🍀

Pagina 1 van 5

Log in om te reageren.