Win deze magische LEGO-set van Top1Toys t.w.v. €99,99!

Tagged: 

• mamaM1990

Lid
    3 augustus 2025 bij 09:17

Allereerst wat een toffe actie! Mijn zoontje van 5,5 is helemaal LEGO fan en zou deze set enorm fantastisch vinden (vooral ook vanwege de minifigures). We zijn in mei voor het eerst naar Disney geweest en hij was helemaal betoverd. Wij zelf zijn ook enorm fan van lego, het is leuk en heeft ons ook geholpen in donkere tijden.

• Deborah

Lid
    3 augustus 2025 bij 09:51

Van de week stonden we als gezin nog te kijken bij deze set. We kijken elke week meerdere films, vooral de Disney films zijn favoriet. Deze set winnen lijkt me fantastisch! Met elkaar in elkaar zetten en dan op het dressoir bij de tv zetten 😍

• Karentje

Lid
    3 augustus 2025 bij 11:42

Wauw wat een mooie set! Ik zou graag mijn zoontje hier super blij mee maken die Disney en Lego fan is! Uren speelplezier verzekerd!

• Ramona

Lid
    3 augustus 2025 bij 15:35

Dit zouden mijn zoon van 8 en bonusdochter van 11 graag samen willen maken. Met Lego kunnen ze uren zoet zijn. Ze hebben het vaak best pittig doordat we een samengesteld gezin zijn met de nodige uitdagingen en ze beide fulltime bij ons thuis zijn. Ook is het fijn als ze iets voor hun twee samen hebben omdat in het gezin noodgedwongen ook veel aandacht naar bonuszoon met verstandelijke beperking gaat die ook bij ons thuis woont maar wel nog om het weekend en in de vakanties naar zijn moeder gaat.

• Sanne-D

Lid
    3 augustus 2025 bij 16:04

Wauw! Wij zijn hier thuis gek op LEGO en op Disney films! We willen hem heel graag winnen!

• Ilse

Lid
    3 augustus 2025 bij 16:48

Ideaal voor mijn zoon die helemaal lego fan is om te bouwen, hij is autistisch en vind dit echt geweldig.

• Nelly

Lid
    3 augustus 2025 bij 18:37

Hier ga ik helemaal van glunderen als grote Lego fan.

• Jacqueline

Lid
    3 augustus 2025 bij 22:05

Die is echt gaaf, die zou ik zelf nog wel willen maken

• Bertha

Lid
    3 augustus 2025 bij 22:32

Ik zou hem graag willen winnen voor mijn zwager. Hij is gek op Disney en is binnenkort jarig en ik zocht nog een bijzonder cadeau. Hij wordt 40

• Linda

Lid
    4 augustus 2025 bij 07:47

Deze zou ik graag willen winnen, wat een geweldige set!

• Amanda_1

Lid
    4 augustus 2025 bij 13:31

Wij komen graag in aanmerking voor deze winactie.

Mijn zoon met Down Syndroom en mijn kleinzoon zijn dol op Lego. Samen zouden ze dit in elkaar kunnen zetten. Toch geweldig samenspel tussen mensen met en zonder een beperking. 😍🤩

• Linda

Lid
    4 augustus 2025 bij 13:38

Superleuk, ik ben eigenlijk nog maar net begonnen met Lego, maar deze uitdaging ga ik heel graag aan! Ook erg gezellig om samen te doen met mijn dochtertje, kunnen we samen uitvogelen hoe het (letterlijk) in elkaar steekt.

• Leena

Lid
    4 augustus 2025 bij 16:22

Heel gaaf! Ik heb 3 lego fans in huis. Ze kunnen zelf al sets bouwen. Het zou tof zijn als ze deze set winnen zodat ze het kunnen bouwen in de vakantie🥰

• Heleen van der Velde

Lid
    4 augustus 2025 bij 16:26

Ik vind dit een geweldige prijs. Echt een klassieker, tijdloos en passend bij alle leeftijden. Dat geldt eigenlijk ook voor Disney en LEGO. Ik wil deze heel graag bouwen en later door mijn jongens laten bouwen.

• Angelique

Lid
    4 augustus 2025 bij 18:36

Leuk om samen met onze zoon in elkaar te zetten

Pagina 2 van 3

Log in om te reageren.