Win deze magische LEGO-set van Top1Toys t.w.v. €99,99!

Tagged: 

• Win deze magische LEGO-set van Top1Toys t.w.v. €99,99!

Geplaatst door mamaplaats op 1 augustus 2025 bij 09:02

Ben jij dol op Disney én LEGO? Dan hebben we een mooie winactie voor je! Samen met Top1Toys geven we een bijzondere LEGO-set weg die in het teken staat van magie, nostalgie en creativiteit. Een echte eyecatcher voor in huis – om met liefde steentje voor steentje op te bouwen.

Een eerbetoon aan 100 jaar magie
    Deze LEGO-set is speciaal ontworpen om Disney’s rijke geschiedenis te vieren. Het model is geïnspireerd op een vintage filmcamera, compleet met beweegbare panelen, lenzen en een slinger. De bijgeleverde filmstrook toont iconische Disney-beelden met een unieke LEGO-twist – een feestje voor het oog én het hart.

Wat deze set extra bijzonder maakt? De vijf herkenbare Disney-minifiguren die je erbij krijgt én het premium boekje boordevol verhalen, achtergrondinformatie en bouwinstructies. Met maar liefst 811 onderdelen is dit een heerlijk project waar je wel even zoet mee bent.

Doe snel mee!
    Reageer onder dit bericht waarom jij wilt winnen! Meedoen kan tot en met 8 augustus. De winnaar ontvangt een privébericht

Xaviera Jamie antwoordde 3 maanden, 3 weken geleden 38 Leden · 37 Antwoorden
  • 37 Antwoorden
  • annie

Lid
    1 augustus 2025 bij 12:31

Ik zou hem graag voor onze zoon met autisme (14) winnen die nogal wat uitdagingen op zijn pad gekregen heeft. Ter ontspanning en ontprikkeling is hij veel op zijn kamer te vinden met lego. Met deze set kunnen we hem weer wat positieve energie geven.

• lienen

Lid
    1 augustus 2025 bij 13:04

Wauw! Wat een prachtige set!! Dit zou fantastisch zijn om te winnen! Ik heb deze ook nog nooit gezien.. en dat zijn er veel😜😉

• nathalie-van-buul

Lid
    1 augustus 2025 bij 13:37

Vindt Disney helemaal geweldig ook leuk voor mijn zonen.

• baak1

Lid
    1 augustus 2025 bij 14:00

Ik heb als kind zelf eindeloos met Lego gespeeld, maar mijn 2 dochtertjes nog weinig. Deze prachtige filmcamera zou ze waarschijnlijk net zo enthousiast maken!

• cbdkl

Lid
    1 augustus 2025 bij 14:15

is toch een geweldig object voor een camera vrouw.

• Esther

Lid
    1 augustus 2025 bij 17:22

Ohw, dat is een set waar je heel wat meer voor moet doen dan alleen de steentjes stapelen, iets waar ik me in mijn eentje niet aan zou durven wagen, hoe dol ik ook op Disney ben. Maar mijn oudste van 11 is ervan overtuigd dat ik dat wel kan (mét zijn hulp natuurlijk 🙂 )

• tess2

Lid
    1 augustus 2025 bij 18:22

Dit zou ontzettend leuk zijn om samen in elkaar te zetten met onze zoon🤍 Heerlijk creatief bezig zijn!

• Ilse71

Lid
    1 augustus 2025 bij 19:06

Omdat mijn dochter dol is op lego bouwen! Dit zou ze geweldig vinden!

• Petra

Lid
    1 augustus 2025 bij 19:15

Met 3 jongens en zelfs een jarige op 8-8 dat zal zijn grootste verassing zijn

• watwashetookalweer

Lid
    1 augustus 2025 bij 19:42

Wat een geweldige Lego-set 😍 Mijn zoontje en ik zijn allebei enorme fans van Lego en Disney. Het zou toch fantastisch zijn als we deze set binnenkort samen in elkaar kunnen zetten!

• Back2stage

Lid
    1 augustus 2025 bij 19:58

Omdat de oudste kindjes samen met papa eens iets groots willen maken

• onshuis_42

Lid
    2 augustus 2025 bij 09:35

Tuurlijk zou ik deze willen winnen🤭 en dan niet voor mijn kinderen maar echt even voor mijzelf.

Kids op bed , man naar zn mancave en moeders even eigen tijd 🤣

• katrien

Lid
    2 augustus 2025 bij 22:40

Tof, Lego voor ouders (18+)!

• angela57

Lid
    3 augustus 2025 bij 08:15

Ik zou hem graag winnen voor mijn zoon, hij is helemaal fan van Lego. Kan hij zijn eigen weer lekker uitdagen met een leuke set!

• Karin

Lid
    3 augustus 2025 bij 08:17

Wat een gave set! Die staat hier vast heel mooi in de kast met bijzondere vondsten.

Pagina 1 van 3

Log in om te reageren.