WIN! De Kids Tablet Smart 5 én Kids Watch Hero van DEPLAY t.w.v €279,-!

• Ingrid

Lid
    14 december 2025 bij 20:30

Met 2 kleine kinderen is deze hier erg welkom. Dus doe graag mee!!

• Estherwilleke

Lid
    14 december 2025 bij 20:40

Gewelllllldig, het horloge voor de oudste 🥹 voor nu loop ik nog gezellig met hem mee naar de speeltuin, maar dit geeft me wel een heel gerust moeder hart 💙

• lauracitroen88

Lid
    14 december 2025 bij 20:55

Zou superleuk zijn om de tablet te winnen!

We hebben nog geen tablet maar vind het wel leuk als ze dit spelenderwijs leren!

• Elis

Lid
    14 december 2025 bij 20:58

wat een fantastische prijzen! Wij hebben een Deplay tablet. Het is al een oudje, we hebben hem via Marktplaats overgenomen. Je merkt dat hij ouder wordt; trager, de accu gaat snel leeg, maar mijn dochter heeft hem in volle tevredenheid gebruikt en wij zijn ook te spreken over de Deplay app die er op zit. Heel veilig hoe kids dan een tablet kunnen gebruiken. Daarom spelen wij heel graag mee!

En uiteraard ook voor die mooie watch, ook deze zou voor een veilig gevoel geven: wanneer onze dochter alleen buiten speelt!

• Marlieke_n

Lid
    14 december 2025 bij 21:00

✨ Wauw, wat een te gekke winactie! Ik doe heel graag mee voor onze mannetjes Mees & Gijs 😍. De <blauwe Kids Tablet Smart 5 💻📚 zou echt waanzinnig zijn! Ze kunnen er spelenderwijs mee leren, samen ontdekken en uren plezier hebben 💛. Perfect voor knusse, leerzame en veilige momenten tijdens deze feestdagen 🎄🍀🎁.

• Dit antwoord is gewijzigd 5 uren, 51 minuten geleden door  Marlieke_n.
  • Evelien Post

Lid
    14 december 2025 bij 21:34

De tablet zou geweldig zijn voor onze Mees 🤩💙

• Mamavaneen

Lid
    14 december 2025 bij 21:34

Super leuke actie! Ik doe mee voor het horloge, want die wil mijn zoon al een tijd graag hebben!

• MerelBt

Lid
    14 december 2025 bij 22:31

Wauw, ik ga graag voor het horloge! Zou mij een heel fijn gerust gevoel geven als mijn kind die zou dragen.

🤗

• IngeJ86

Lid
    14 december 2025 bij 22:35

Ik loot heel graag mee voor de kids watch 🙂

• Dominique

Lid
    14 december 2025 bij 22:35

O wij doen heel graag mee voor de Watch! Perfect kerstcadeau voor mijn dochter!

• Linda

Lid
    14 december 2025 bij 23:11

De paarse watch! Ideaal nu ze verder weg een klasgenoot wil ophalen

• olaijsjess

Lid
    14 december 2025 bij 23:17

Wow wat een prijzen weer! Ik zou heel graag meedoen voor de <strong style=”font-family: inherit; font-size: inherit;”>Kids Watch Hero. Dit zou zo handig zijn het lijkt me gewoon dat m’n lieverd kan bellen als hij daar behoefte aan heeft.

• Gerda

Lid
    14 december 2025 bij 23:29

O wow en zijn allebei zeer gewild voor mijn kleinzoon! De tablet omdat hij die niet heeft en die heel graag wil. En een watch wilde hij voor sinterklaas maar helaas.. Dus nu een tweede kans..ik duimen voor mijn liefste kleinzoon! 😘

• Linda

Lid
    15 december 2025 bij 00:13

Wauw droomprijs zon tablet

Mijn dochter heeft een ouwe tablet en doet het niet meer

Mijn dochter zou een gat in de lucht springen, ze gebruikt hem iedere dag

En word hier supper blij van ze is 17 december Jarig

Wauw gafe prijs dit zo leuk bijzonder en uniek nu duimen wauw zo gaaf

Ze maakt dan een dansje van vreugde

Nu duimen

• Brenda

Lid
    15 december 2025 bij 00:31

Wat een gave prijzen! Ik doe graag mee voor de smartwatch voor meer buiten speel vrijheid:)

Pagina 6 van 6

Log in om te reageren.