MP Voordeelclub
Openbaar Voordeel Clubs
Openbaar Voordeel Clubs
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we... Meer bekijken
Openbaar Voordeel Clubs
Groep Beschrijving
Over MP Voordeelclub
Wie houdt er nou niet van voordeel? In deze club verzamelen we fijne kortingscodes en winacties, speciaal voor de Mamaplaats community. Van kleding tot verzorgingsproducten en van babyspullen tot gezinsuitjes: jij krijgt als eerste de inside deals. Deel zelf ook gerust jouw vondsten, want samen besparen is dubbel zo leuk.
WIN! De Kids Tablet Smart 5 én Kids Watch Hero van DEPLAY t.w.v €279,-!
-
WIN! De Kids Tablet Smart 5 én Kids Watch Hero van DEPLAY t.w.v €279,-!
Brenda antwoordde 2 uren, 20 minuten geleden 90 Leden · 90 Antwoorden
-
Met 2 kleine kinderen is deze hier erg welkom. Dus doe graag mee!!
-
Gewelllllldig, het horloge voor de oudste 🥹 voor nu loop ik nog gezellig met hem mee naar de speeltuin, maar dit geeft me wel een heel gerust moeder hart 💙
-
Zou superleuk zijn om de tablet te winnen!
We hebben nog geen tablet maar vind het wel leuk als ze dit spelenderwijs leren!
-
wat een fantastische prijzen! Wij hebben een Deplay tablet. Het is al een oudje, we hebben hem via Marktplaats overgenomen. Je merkt dat hij ouder wordt; trager, de accu gaat snel leeg, maar mijn dochter heeft hem in volle tevredenheid gebruikt en wij zijn ook te spreken over de Deplay app die er op zit. Heel veilig hoe kids dan een tablet kunnen gebruiken. Daarom spelen wij heel graag mee!
En uiteraard ook voor die mooie watch, ook deze zou voor een veilig gevoel geven: wanneer onze dochter alleen buiten speelt!
-
✨ Wauw, wat een te gekke winactie! Ik doe heel graag mee voor onze mannetjes Mees & Gijs 😍. De <blauwe Kids Tablet Smart 5 💻📚 zou echt waanzinnig zijn! Ze kunnen er spelenderwijs mee leren, samen ontdekken en uren plezier hebben 💛. Perfect voor knusse, leerzame en veilige momenten tijdens deze feestdagen 🎄🍀🎁.
-
Dit antwoord is gewijzigd 5 uren, 51 minuten geleden door
Marlieke_n.
-
Dit antwoord is gewijzigd 5 uren, 51 minuten geleden door
-
Super leuke actie! Ik doe mee voor het horloge, want die wil mijn zoon al een tijd graag hebben!
-
Wauw, ik ga graag voor het horloge! Zou mij een heel fijn gerust gevoel geven als mijn kind die zou dragen.
🤗
-
O wij doen heel graag mee voor de Watch! Perfect kerstcadeau voor mijn dochter!
-
De paarse watch! Ideaal nu ze verder weg een klasgenoot wil ophalen
-
Wow wat een prijzen weer! Ik zou heel graag meedoen voor de <strong style=”font-family: inherit; font-size: inherit;”>Kids Watch Hero. Dit zou zo handig zijn het lijkt me gewoon dat m’n lieverd kan bellen als hij daar behoefte aan heeft.
deplay.nl
DEPLAY 4G KidsWatch Hero | 8-12 jaar | GPS Horloge Kind
De DEPLAY KidsWatch is hét GPS horloge voor kinderen. Met 4G, (video)bellen, live locatie en SOS-functie. Voor veiligheid én gemoedsrust. Vandaag besteld, morgen in huis!
-
O wow en zijn allebei zeer gewild voor mijn kleinzoon! De tablet omdat hij die niet heeft en die heel graag wil. En een watch wilde hij voor sinterklaas maar helaas.. Dus nu een tweede kans..ik duimen voor mijn liefste kleinzoon! 😘
-
Wauw droomprijs zon tablet
Mijn dochter heeft een ouwe tablet en doet het niet meer
Mijn dochter zou een gat in de lucht springen, ze gebruikt hem iedere dag
En word hier supper blij van ze is 17 december Jarig
Wauw gafe prijs dit zo leuk bijzonder en uniek nu duimen wauw zo gaaf
Ze maakt dan een dansje van vreugde
Nu duimen
-
Wat een gave prijzen! Ik doe graag mee voor de smartwatch voor meer buiten speel vrijheid:)
Log in om te reageren.