WIN! 3x een fotoboek van Pixum, perfect om je herinneringen van 2025 te bundelen

• WIN! 3x een fotoboek van Pixum, perfect om je herinneringen van 2025 te bundelen

Geplaatst door mamaplaats op 13 december 2025 bij 09:37

Dit is dag 13 van de 24 Dagen Voordeelclub! De decembermaand is officieel begonnen en dat vieren we bij Mamaplaats met onze Adventskalender vol leuke verrassingen! Iedere dag tot kerst openen we een nieuw vakje, met een winactie speciaal voor jou. Van knusse gezinsmomenten tot handige musthaves, alles om deze feestmaand nog wat feestelijker te maken. Vandaag maak je kans op…

De decembermaand komt eraan, en daarmee ook dat heerlijke eindejaarsmoment waarop je terugkijkt op alles wat jullie als gezin hebben meegemaakt. Denk aan vakanties, kleine mijlpalen, de eerste stapjes, kinderknutsels, dagjes weg of gewoon die fijne, chaotische gezinsfoto’s die stiekem het állerleukst zijn. Hoe mooi is het om al die momenten te bundelen in één waardevol fotoboek dat je jaar samenvat? Goed nieuws: je maakt nu kans op een prachtig fotoboek van Pixum!

Dit kun je winnen

Pixum stelt 3 grote fotoboeken beschikbaar, t.w.v. €39,95 + gratis verzending. Het fotoboek heeft:

• Formaat 28×21 cm liggend

• Een harde kaft

• 26 bladzijden

• Keuze uit premiumpapier mat of hoogglans

• Liever een ander formaat? Geen probleem: je mag de waarde ook gebruiken als korting op een ander fotoboek naar keuze!

Zo doe je mee!

Laat hieronder een reactie achter. Meedoen kan tot en met 20 december.

Evelien Post antwoordde 5 uren, 22 minuten geleden 54 Leden · 53 Antwoorden
  • 53 Antwoorden
  • Alida

Lid
    13 december 2025 bij 09:40

Zo’n boek zou ik graag willen maken! Het eerste jaar van mijn zoontje heb ik nog niet in een album. Dit zou een welkome verrassing zijn.

• Pp140379

Lid
    13 december 2025 bij 09:52

Dat zou echt super zijn 💝🍀😍 Ik heb zooo veel foto’s… ❤️🥰

• Nroe3

Lid
    13 december 2025 bij 09:56

Super leuk!! Fingers crossed:)

• Brenda

Lid
    13 december 2025 bij 10:07

Dit komt heel goed van pas! Ik loop 12 jaar achter met mijn fotoboeken…

• Moniek

Lid
    13 december 2025 bij 10:10

Oohh dit zou geweldig zijn om te winnen! Mijn zoontje is net 1 geworden en ik wil nog een fotoboek maken van zijn eerste jaar dus deze prijs zou heel goed uitkomen 🙌🍀

• GreetDB

Lid
    13 december 2025 bij 10:21

Om eindelijk al mijn foto’s te bundelen.

• Marian

Lid
    13 december 2025 bij 11:06

Graag, ik loop altijd achter met fotoboeken.

• Marianne

Lid
    13 december 2025 bij 11:07

Wij gaan in januari een rondreis met ons gezin maken door Mexico. Dat moet natuurlijk gebundeld worden met mooie foto’sm.

• evelyne

Lid
    13 december 2025 bij 11:08

Een geweldig kado om te onvangen en om te geven

Ja sit zou ik graag winnen💞🥰

• Nelly

Lid
    13 december 2025 bij 11:13

Leuk voor de foto’s van onze kleine meid.

• Nency

Lid
    13 december 2025 bij 11:15

Altijd welkom.

• Nicky50

Lid
    13 december 2025 bij 11:19

Keileuk…. ik heb nog massa’s foto’s op mijn GSM

• Bets

Lid
    13 december 2025 bij 11:36

Ik loot super graag mee voor een mooi fotoboek te kunnen maken, het is toch mooier dan de foto’s op je camera of phone te laten zien en het word zo een super leuke herinnering!

• Rstepe

Lid
    13 december 2025 bij 12:04

Hoog tijd dat ik weer eens fotoboeken ga maken.

• Aidualc

Lid
    13 december 2025 bij 12:19

Dat zou mooi zijn, ik maak van ieder jaar een boek. Ik ben alweer bezig om de foto’s uit te zoeken.

Pagina 1 van 4

Log in om te reageren.