4 tickets voor Kinderpretpark Julianatoren (t.w.v. €124)

Tagged: 

• 4 tickets voor Kinderpretpark Julianatoren (t.w.v. €124)

Geplaatst door mamaplaats op 24 december 2025 bij 09:08

Dit is dag 24 van de 24 Dagen Voordeelclub! Iedere dag tot kerst openen we een nieuw vakje, met een winactie speciaal voor jou. Van knusse gezinsmomenten tot handige musthaves, alles om deze feestmaand nog wat feestelijker te maken. Vandaag maak je kans op…

4 tickets voor Kinderpretpark Julianatoren! Perfect voor gezinnen met jonge kinderen die wel toe zijn aan een dag vol plezier en gezelligheid.

Waarom Julianatoren zo leuk is voor jonge kinderen
    Kinderpretpark Julianatoren is écht gemaakt voor kids t/m 10 jaar. Denk aan meer dan 50 attracties en shows die precies passen bij kleine durfals, dromers en ontdekker­tjes. Van draaimolens tot mini-achtbaantjes en interactieve shows: het park zit vol met avonturen die je kinderen nooit meer vergeten. En… de tickets hebben geen einddatum. Handig! Zo kun je zelf kiezen wanneer jullie gaan, met mooi weer, in de vakantie of lekker spontaan.

Zo doe je mee!
    Laat hieronder een reactie achter. Meedoen kan tot en met 31 december.

• Deze discussie is gewijzigd 1 dag, 2 uren geleden door  mamaplaats.
    Evelien Post antwoordde 1 uur, 49 minuten geleden 76 Leden · 75 Antwoorden
  • 75 Antwoorden
  • Miekv

Lid
    24 december 2025 bij 09:12

Jaa lijkt me super leuk met onze 2 jongens 🥰

• Lynette

Lid
    24 december 2025 bij 09:18

Super leuk met onze zoon en nichtje❤️

• Jacqueline

Lid
    24 december 2025 bij 09:19

Gezellig lekker er een dagje tussenuit

• lauracitroen88

Lid
    24 december 2025 bij 09:22

Lijkt me superfijn om te winnen! Lekker een dagje weg met zijn viertjes:)

• Cabbitch

Lid
    24 december 2025 bij 09:22

Het is soms best lastig om een uitje te verzinnen voor een 3-jarige. Veel parken zijn toch voor oudere kinderen, en ik krijg al zenuwtrekken als ik alleen al aan Monkeytown denk. We zijn nog nooit in de Julianatoren geweest, maar het lijkt me een leuke dag uit waar de kleine ook volop plezier gaat hebben.

• sannejula

Lid
    24 december 2025 bij 09:23

Dat is leuk met onze kids! We gaan graag naar de Julianatoren!

• Lieske4

Lid
    24 december 2025 bij 09:26

Leuk om dit te winnen voor mijn zoon en zijn gezin!

• Mamavan2boys

Lid
    24 december 2025 bij 09:26

Jaaa superleuk! Ik doe mee 🎁🎄🥰 leuk uitje voor in 2026

• Keezz91

Lid
    24 december 2025 bij 09:29

Wat een droomprijs! 🎠Julianatoren staat al zo lang op ons wensenlijstje. Onze kids zijn precies in de leeftijd dat alles daar magisch is: draaimolens, vrolijke shows en mini-achtbaantjes. Het lijkt me heerlijk om samen een onbezorgde dag te genieten, vol lachen, suikerspinnen en mooie herinneringen. Wij doen heel graag mee!

• Esther

Lid
    24 december 2025 bij 09:36

Wat een leuke prijs, ik doe graag mee.

• Gitta

Lid
    24 december 2025 bij 09:36

Leukkkk samen met mn jongste zoon en mn kleindochter 😍

• Erkele013

Lid
    24 december 2025 bij 09:37

Ik doe graag mee, wij zijn afgelopen jaar naar Julianatoren geweest en mijn dochter is sindsdien helemaal gek van Julia de muis. Elke dag Juliamuziek in de auto aan het draaien.

• Jessica

Lid
    24 december 2025 bij 09:39

Nog nooit geweest bij de Julianatoren maar het lijkt me een heel leuk park dus ik doe mee!

• Mellie1987

Lid
    24 december 2025 bij 09:41

Ja dat lijkt mij super leuk om te winnen. Kunnen we er weer een dagje op uit net onze kleine man.

• Merel

Lid
    24 december 2025 bij 09:43

Wauw!!! Dit is de grootste wens voor een dagje weg met onze oudste 2 kids op studiedag en de baby bij de opvang!

Pagina 1 van 5

Log in om te reageren.